mat edukacja

Uczymy się razem
Cztery poziomy zaawansowania
Przygotowanie do konkursu lub olimpiady matematycznej to długotrwały proces oparty na systematycznej pracy. Na naszych zajęciach realizujemy program, który daje naszym uczniom możliwość kontynuacji nauki przez kolejne lata.
Przed wyborem poziomu grupy prosimy o zapoznanie się z poniższym opisem poziomów zaawansowania oraz o uwzględnienie następujących uwag.
  • Przeciętny czas nauki na danym poziomie to 1-2 lata (w zależności od predyspozycji matematycznych i zaangażowania ucznia w samodzielną, systematyczną pracę, a także częstotliwości spotkań). Jednorazowy udział w zajęciach na danym poziomie na ogół nie wystacza na przygotowanie do kolejnego poziomu.
  • W przypadku wątpliwości związanych z wyborem poziomu grupy, chętnie służymy pomocą. W tym celu prosimy o kontakt mailowy: kontakt@matedu.pl
  • Po (maksymalnie) dwóch spotkaniach zdalnych dopuszczamy możliwość zmiany poziomu grupy, jeśli pierwszy wybór okaże się chybiony.
Poziom Opis
Poziom I
szkoła podstawowa klasy 7, 8
Podstawowe pojęcia i narzędzia matematyczne oraz ich rozszerzenie w kierunku konkursów przedmiotowych (kuratoryjnych) z matematyki oraz Olimpiady Matematycznej Juniorów (OMJ). Pierwsze oswojenie z typowymi zadaniami konkursowymi oraz prostszymi zadaniami OMJ. Zajęcia dedykowane są uczniom szkoły podstawowej, którzy chcą rozpocząć przygotowanie do konkursu przedmiotowego lub do OMJ. Trudność zadań odpowiada poziomowi konkursów przedmiotowych oraz prostszym zadaniom OMJ.
Poziom II
szkoła podstawowa klasa 8 lub liceum klasy 1, 2
Zakres programu merytorycznego Olimpiady Matematycznej Juniorów (OMJ). Zajęcia dedykowane są tym uczniom szkoły podstawowej, którzy mają opanowany program szkoły podstawowej i chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w celu przygotowania do OMJ. Wybór tego poziomu polecamy także tym uczniom młodszych klas szkoły ponadpodstawowej, którzy w szkole podstawowej nie mieli styczności z OMJ i chcą rozpocząć przygotowania do OM. Materiał odpowiada poziomowi średnich oraz trudnych zadań OMJ.
Poziom III
klasy 2-4 liceum
Podstawowe metody rozwiązywania zadań Olimpiady Matematycznej (OM) na przykładzie prostszych zadań OM. Wprowadzenie zagadnień i tematów nieobjętych programem liceum. Zajęcia dedykowane są osobom, którym zadania z OMJ nie sprawiają większych trudności i chcą nabrać wprawy w rozwiązywaniu zadań OM. Materiał odpowiada łatwym oraz średnim zadaniom OM.
Poziom IV
liceum
Utrwalenie i przećwiecznie tematów olimpijskich na przykładzie trudnych zadań Olimpiady Matematycznej (OM). Omówienie bardziej zaawansowanych technik związanych z rozwiązywaniem zadań OM. Zajęcia dedykowane są osobom, które znają już bardzo dobrze metody olimpijskie na poziomie OM i chcą dalej doskonalić swoje umiejętności matematyczne. Trudność zadań odpowiada trudnym zadaniom OM oraz trudniejszym zadaniom IMO.
© 2020-2024 mat edukacja
kontakt@matedu.pl
polityka prywatności